People.. who create their own drama, deserve their own karma..

People.. who create their own drama, deserve their own karma..

Monday 28 March 2011

-HOPING FOR A BETTER LIFE-

hidop ni bagaikan roda yang berputar..kadang2 di bawah,kadang2 di atas..terpulang kepada diri masing2 camna nak hadapi dugaan yang datang berpusu-pusu nih..terrible actually..tapi benda2 camni la akan ajar kita tuk menjadi seseorang yang lebih matang..tanpa kita sedari..

roda basikal yg somell...=)


tanggongjawab sebagai seorang anak..seorang pelajar..seorang kawan..seorang peneman..seorang insan..serta seorang hamba di muka bumi ini.. bukan senang~  hanya mampu merancang..nak tu nak ni..semua nak.. bole dikatakan macam tamak haloba bin jojoba..! tapi ingatlah yang menentukan sgalanya bukan kita..  




kadang2 aku terpikir..apa yang aku buat slama ni..tindakan yg aku ambik slama ni..betol ka tak..yang aku tau, aku cuma ikot kata hati yang entah kehapa nih..tanya pada diri sendiri..apa yang kurang..apa yang lebih..[and for sure yang lebih tu prangai2 berok..uish..tak segak langsong!]




skarang..aku rasa aku masih separa sedar sebab masih hanyut dengan godaan duniawi..ceewahh..=) honestly..i hate myself and also my life..tak macam yang aku pikirkan..andai kata masa bole patah balik,aku akan gunakan sepenuh masa yang ada tuk perbetulkan balik kesilapan2 yang aku da lakukan slama ni..kesilapan kat diri sendiri..family..kawan2..and..my daizy. hanya mampu berharap..agar masih ada peluang tuk aku tebus balik semua..nobody's perfect..but at least..try to make it more better as much as you can..inginkan perubahan yang terbaeekk..




iklas dari hati dan batinku~
gadis mentally retarded..!zzzz.....bye!









2 comments: